Thursday 26 March 2009

Francezi që desh ta bënte Pogradecin “Venecia e Ballkanit “



Bardhyl Berberi

Kam patur rastin në prill të vitit 1988 të më bjerë në dorë për të botuar një projekt i një projektuesi francez prej 12 faqesh me një titull “Pogradeci Venecia e Ballkanit “ djali i projektuesit Edmondi Gariku gjatë vizitës në Shqipëri dhe në Pogradec më la një kopje të projektit për ta botuar por ishin vitet e diktaturës dhe shefat e mëdhenj partiakë që kontrollonin shtypin dhanë urdhër që ky shkrim të mos botohej sepse nuk e dinin se çfar ishte ky francez !Por projekti ngeli në dosjen time personale të dokumentave me vlerë dhe imeli që më dërgoj këto ditë akademiku Luan Starova me orgjinë pogradecar dhe ambasadori i Maqedonisë për disa vjet në Francë më detyroj ta shfletoj dosjen dhe tju sjell ...

Lexo tek Fjala e Lire

No comments: