Friday 25 July 2014

Populli teologjik



Populli teologjik


prej Illyricum Sacrum





Vendi ku, simbas traditës, Hyji iu shfaq Abrahamit në
luginën e Mambresë (Gjen. 18:1) – Foto e vitit 1900




            Hebrejtë nuk janë si tanë popujt e tjerë që lulëzojnë sod e thahen nesër tuej krijue nji civilizim t'admirueshëm por të kufizuem në kohë e në hapsinë, shpjegon Don Menvielle në librin e tij « Les juifs dans le mystère de l'histoire » (1964). Kujtoni, vazhdon meshtari argjentinas, perandoritë e mëdhaja të Egjiptit, të Asirjanve, të Persve, të Grekve dhe Romakve. Lavdija e tyne ishte vetëm nji ditë. Populli çifut, nji pjesë krejt e vogël në udhëkryq midis Lindjes dhe Perëndimit, âsht krijue i vogël në numër për me prue misterin e Zotit nëpër shekuj, nji mister i gdhendun në mishin e vet. Aj nuk duhet me krijue nji civilizim sepse kjo âsht njerzore, por atij i âsht rezervue hyjnorja.

Asht populli teologjik që Zoti krijoi për Vedi. Profeti Moisi na shpjegon në Gjenezë (Kapitulli 12) se si Hyji, rreth dy mijë vjet para KRISHTIT Zot, thirri të zg'jedhunin e Tij, Abramin, prej Urit të Kaldesë (Iraku i sotëm), me lanë vendin, fisin, shpinë e babës s'tij dhe me shkue në nji vend tjetër të caktuem prej Krijuesit të gjithsisë. Hyji i tha gjithashtu se prej tij do të krijonte nji rracë të lavdishme, se do të bekonte e nalconte êmnin e tij dhe se do të bekonte ata që do ta bekojshin dhe do të mallkonte ata që do ta mallkojshin; dhe se në té do të ishin të bekueme të gjitha rracat e botës. Në dishmi të ktij bekimi të jashtëzakonshëm, Zoti ia ktheu êmnin prej Abram në Abraham, sepse aj ishte zg'jedhë me kênë ati i shumë kombeve (Gjeneza 17:5).

Pra Hyji ndau popullin çifut, bijtë e Abrahamit, prej pjesës tjetër të njerzimit, për me i bâ më të vërtetë nji popull të lavdishëm dhe të shêjtë. Por ky bekim i Zotit dhe lavdi e Izraelit a mbështetet thjesht në nji pasardhje sensuale (mishnore) apo në diçka tjetër shumë mâ të madhe, në nji pasardhje shpirtnore të mbështun te besimi i Abrahamit në Premtimin Hyjnor ?

Ishmaeli dhe Izaku


            Përgjigja e pyetjes së masipërme gjindet në dy fmijët që Zoti i dha Abrahamit : Ishmaelin dhe Izakun. I pari lindi prej nji skllaveje egjiptjane me emnin Agar simbas ligjeve natyrore, kurse i dyti lindi, kundër çdo shpreset, prej grues së Abrahamit, Sarah-s, e cilla ishte në moshë, pra jashtë kohës me pritë fmí, dhe sterile. Me Izakun dhe pasardhjen e tij, Zoti konfirmoi paktin e lidhun me Abrahamin, kurse Ishmaelit i dha nji bekim thjesht materjal, toksuer, tuej i premtue me e bâ shefin e nji populli të madh. Prej Ishmaelit rrjedhin arabët e sotëm. Mekênse Ishmaeli tallej me Izakun dhe e persekutonte, nën insistimin e Sarah-s, Abrahami e largoi Ishmaelin bashkë me të âmen prej familjes së tij. (Gjeneza, kapitulli 21)

Çfarë përfaqsojnë dy djemtë e Abrahamit ? Apostulli i madh i kombeve dhe i mistereve të Zotit, sh'Pali, në letrën drejtue Galatve, shpjegon se në dy bijtë e Abrahamit paraqiten dy popuj :   Ishmaeli që lindi i pari prej Agar përfaqson Sinagogen çifute, që lëvdohet se vjen prej trupit të Abrahamit, kurse Isaku që lind në mnyrë të mrekullueshme prej Sarah-s sterile, simbas Premtimit Hyjnor, përfaqson dhe âsht figura e Kishës Katolike, e cilla ka lindë si Izaku, prej Fesë në Premtimin e KRISHTIT Zot.

Pra nuk âsht pasardhja sensuale e Abrahamit por pasardhja e tij shpirtnore që shëlbon  nëpërmjet besimit në KRISHT-in. Populli çifut i formuem në Abrahamin nuk ka me mujtë me sigurue shëlbimin prej lidhjes së tij sensuale (trupore) me patriarkun por tuej u asimilue në Fenë dhe besimin në KRISHT-in. Të tânë ata që bashkohen në KRISHT-in formojnë pasardhjen shêjte të Abrahamit dhe të patriarkve dhe janë fryti i Premtimeve Hyjnore. Kisha Katolike âsht Sarah që bahet e frytshme prej virtytit të Zotit. Shpirti gjallnon kurse trupi (mishi) nuk vlen kurrgjâ (sh'Gjoni 6:64).

Në pasazhin biblik lexojmë gjithashtu se Ishmaeli persekutonte Izakun; sh'Pali komenton se « si dikur ashtû edhe sod, fmija i trupit persekuton prapë fmijën e shpirtit » (Galatve 4:29)

Për rrjedhojë, izraelitët e vërtetë janë ata që janë të lidhun nëpërmjet besimit në KRISHT-in Zot.

Ezaúja dhe Jakobi


            Të njêjtin mister na paraqesin edhe dy fmijët që i Madhi Zot i fali Patriarkut Izak : Ezaúja dhe Jakobi. Në Librin e Gjenezës (25:21) lexojmë se Izaku iu lut Hyjit për Rebeken, e cilla ishte sterile; Zoti ia plotsoi lutjen Izakut dhe Rebeka u ba shtatzanë. Në rreshtin 22 lexojmë gjithashtû se fmijët 'luftojshin' në barkun e nânës, gjâ për të cillën ajo pveti Hyjin dhe mori përgjigjen se dy kombe, dy popuj, jetojshin në barkun e saj dhe se mbas lindjes ata do të ndaheshin : nji popull do t'ia kalonte tjetrit dhe mâ i madhi do të shërbente mâ të voglin. (Gjeneza 25:23)

Në kohen e lindjes, dy binjakë dolën në jetë : Të parit, që ishte kuqalash dhe krejt leshatak, ia vunë emnin Ezaú; kurse vllaut tjetër binjak, që doli i dyti, i kapun me nji dorë në thembren e Ezausë, ia vunë emnin Jakob.

Sh'Pali, në letren drejtue Romakve, shpjegon se Ezaúja, vllai i madh simbas natyrës, âsht populli çifut që ka me Abrahamin vetëm lidhje gjakut, kurse Jakobi, vllai i vogël, âsht Kisha Katolike, e përbâme prej hebrejve dhe johebrejve, që âsht e lidhun me KRISHT-in nëpërmjet Fesë, e për rrjedhojë preferohet para Ezausë. Prandaj âsht e shkrueme në Bibël : « Kam dashtë mâ shumë Jakobin dhe kam urrye Ezaunë » (Romakve 9:13). Kshtû, Kisha shêjte Katolike ka triumfue mbi Sinagogën, megjithse Sinagoga, si Ezauja, ruen të gjallë urrejtjen për Kishen Katolike tuej thanë si Ezauja : « Do ta mbys vllaun tem Jakobin » (Gjeneza 27:41).

I dhashë kto shembuj prej Shkrimeve Shêjte me tregue rrânjët e thella të konfliktit të profetizuem midis Kishës Katolike dhe Sinagogës. Populli çifut, që ka përjetue në ekstrem lavdinë dhe dramen e tij, po të kishte pasë përvujtninë e Abrahamit dhe po të kishte besue në KRISHT-in Zot, do të ishte kênë rrânja dhe trungu i nji ullini të lulzueshëm, që âsht Kisha e JEZU-KRISHTIT; por mjerisht, si komb, aj e refuzoi shelbimin e vetëm që vjen prej Mesisë dhe u kthye në rrânjen dhe trungun e nji vreshte të egër që nep vetëm fryte t'idhta të mkatit. Dhe kjo rracë e zg'jedhun ka me kênë gjithmonë mbi rracat dhe kombet e tjera, në të mirë dhe në të keq: n'kjoft se ka me zg'jedhë KRISHTIN, ajo ka me kênë ajka e Kishës Katolike, si Nâna e Zotit, e Shejtnueshmja Virgjina MARI, si sh'Jozefi, si sh'Gjon Kryepremi, si Apostujt, si Evangjelistat e si shumë shêjten të mëdhenj të rracës s'bekueme hebraike; përndryshej, ajo do të jetë pjesa mâ djallzore e Mbretnisë së luçiferrit, tuej fillue me Kaínin, që mbyti vllaun e vet prej xhelozisë, me Ishmaelin, Ezaunë, priftnijtë Kaifa dhe Ana, Juden, që shiti Zotin tonë për 30 denarë, vrasësit me gurë të shën Shtjefnit, vrasësit e sh'Jakobit Apostull të Jeruzalemit, kurthngritësit e predikimeve të Apostujve, kryeheretikun çifut Arius, që përhapi herezinë arjane, ushtarakun dhe themeluesin i sektit djallzuer të islamit, çifutin Muhamed, i biri i Abdallah-ut, pagan, dhe Emines, hebreje, - simbas nji dekreti rabinik, judaizmi përcillet prej nji brezi në tjetrin prej nânës dhe jo prej babës -, për me vazhdue mandej me anti-papen çifut Anakletin II, me heretikët protestantë çifutë Huss, Kalvin, me komunistat revolucjonarë  çifutë : Karl Marx, Frederik Engels e Vladimir Lenin (me nânë çifute), me marshallin komunist jugosllav, çifutin Tito (emni i vërtetë i t'cillit ishte Iosif Walter Weiss), me presidentin mason amerikan, çifutin Franklin Delano Roosevelt ( Ro-senfeld), me presidentin tjetër amerikan çifut Harry Salomón Truman, etj, etj, etj...

Kyt realitet mâ s'mirit e pohon vetë sh'Pali, ish farizeu i konvertuem mrekullisht në rrugen e Damaskut:

« Mjerim e ankth për çdo shpirt që ban keq, për çifutin mâ parë dhe mandej për grekun (jo-çifutin); lavdi, nder e paqe për gjithsejcillin që ban mirë, për çifutin mâ parë dhe mandej për grekun. » (Romakve 2:9)

Rrânja e mkateve dhe e tâna gabimeve hebraike qëndron në faktin se pjesa mâ e madhe e ktij populli besoi se Premtimet Hyjnore mbi lindjen e KRISHTIT prej rracës së tyne iu bàne pasardhjes trupore e gjenealogjike të Abrahamit. Kshtû, në verbsinë e tyne, ata besuen se KRISHTI duhej të krenohej për prejardhjen gjenealogjike, prandej edhe farizejt mendjemëdhaj thojshin «  Na kena Abrahamin për babë » (sh'Gjoni 8:33). Mkati i tyne ishte materjalizimi i Premtimeve Hyjnore dhe konsiderimi thelbsuer i nji gjâje që ishte vetëm figura e asaj që kishte me ardhë. Prandaj edhe Mesinë ata e konceptuen si nji sundues politik, si nji prijs toksuer që duhej të siguronte përjetsisht lavdinë e Izraelit mbi të gjitha kombet e tjera, të cillët duheshin me egzistue vetëm si skllevën të perandorisë hebraike. (Meinvielle, « Les Juifs dans le mystère de l'histoire », faqe 5)


Idolatrija e popullit çifut


            Don Meinvielle shprehet se kombi çifuti në përgjithsi ka kênë i dominuem prej nji krenarije të jashtzakonshme dhe prej nji koprracije të madhe. Vetë Profeti i madh Moisi e pohon kyt realitet të trishtueshëm :

« Dhe Zoti me tha prapë : 'E shof se ky popull âsht kryefortë. Më len ta shkatrroj e ta zhduk emnin e tij prej faqes s'dheut dhe t'ju vej mbi nji popull tjetër mâ të madh e mâ të fortë sesa ky.' » (Deuteronomi 9:13-14)

Në kohen e mbretënve, idolatrija e ktij populli rebel nuk njohu kufi në krimet e tija prandaj edhe Hyji e dorzoi até në duert e anmiqve të tij, që e persekutuen, e vranë dhe e internuen në robni prej Mbretit Nabuchodonosor, 600 vjet para ardhjes së KRISHTIT Zot. Mbas ksaj robnije, që zg'jati 70 vjet, populli çifut u rikthye në Palestinë dhe u riformue në nji komb nën udhëhjekjen e Esdras, i cilli u konsiderue prej tyne si nji ligjvênës po aq i madh sa Moisi. Prej ktij riorganizimi lindi edhe judaizmi ashtu siç u njof në kohen e Adhjes së KRISHTIT Zot dhe ashtu si âsht mbajtë gjallë, ndonse i korruptuem, deri në ditët tona. Kryesisht mbas shkatrrimit të Tempullit të Jeruzalemit, populli çifut ishte dhe vazhdon me kênë nji komb i brymosun prej mentalitetit të rabijve farizej, që drejtuen kombin e shpërndame në ato ditë të vështira dhe vazhdojnë me e drejtue edhe sod simbas nji organizimi sekret dhe shumë të konsoliduem, mbi të cilin do të flas mbas pak.

Farizejt, në vend që me ndjek gjurmët e profetve, si Izaija dhe Ezekjeli, t'cillët kishin predikue adhurimin e Zotit në shpirt, pêndesen e zemrës, reformimin e moralit dhe dashtninë për tanë njerzit, rrânjosen në popull mbajtjen strikte të ligjeve meskine, s'bashkut me krenarinë e prejardhjes së tyne gjenealogjike prej Abrahamit.

Farizejt, skrupulozë të tmershëm, kishin bâ urdhnime të shumta mbi pastrimin, lamjen e duerve, të trupit, të gotave, të shtrojeve dhe sendeve të tjera për me mbajtë higjenen në popull. Simbas ktyne ligjeve njerzore të shpikuna prej tyne, farzejtë, për shembull, detyrojshin çifutin me bâ banjë sa herë që ndeshej në rrugë apo në treg me nji jo-çifut, dhe konsiderohej mkat i rândë moszbatimi i ktyne rregullave rituale.

«  Ai që han bukë pa la duert -, mson Talmudi, - ban po at mkat si aj që shkon me nji prostitutë. »

Askush mâ mirë se vetë Zoti jonë JEZU-KRISHTI nuk e ka mallkue idolatrinë sakrilegje të farizejve :

« Mjerë ju, skribë e farizej hipokritë që i mbyllni njerzve Mbretninë e Qiejve! ju vetë nuk doni me hy dhe i pengoni me hy ata që janë të thirrun.

« Mjerë ju skribë e farizej hipokritë, që gabitni shpijat e véjave nën pretekstin e lutjeve të g'jata, e për kyt gjâ keni me marrë nji dënim mâ të rândë.

« Mjerë ju, skribë e farizej hipokritë, që nuk leni tokë e det pa kapërcye për me bâ nji prozelit dhe kur t'ia mbrrini qëllimit e bani até fmi t'Ferrit, dy herë mâ shumë se ju.

« Mjerë ju, udhërrfysa të verbët, që thoni se kush betohet për tempull nuk âsht asgjâ por aj që betohet për arin e tempullit âsht borxhlí. Oh, të çmendun e të verbët! Kush âsht mâ i lavdishëm, ari apo tempulli që shejtnon arin? Dhe ju thoni se kush betohet për elterin nuk âsht asgjâ por aj që betohet për oferten mbi elter, aj âsht borxhlí.

« Oh, ju të verbët! Kush âsht mâ e madhe, oferta apo elteri që shejtnon oferten? Aj që betohet për elter betohet për elter dhe çdo gjâ tjetër që ndodhet mbi té, dhe kush betohet për tempullin betohet për tempullin dhe Até që banon në tempull; dhe aj që betohet për Qiellin betohet për Fronin e Zotit dhe për Até që âsht i ulun mbi Fron.

« Mjerë ju skribé e farizej hipokritë, që paguani të dhjetën e mêndres, të ansonit dhe të kuminit por keni braktisë gjânat mâ t'rândsishme të ligjit : gjykimin, mshiren dhe fenë. Asht dashtë me i bâ kta pa i harrue ata.

« Udhërrfysa të verbët, që filtroni mizen por kapërdini deven.

« Mjere ju, skribë e farizej hipokrite, sepse ju pastroni goten dhe pjaten nga jashtë, por nga brenda ju jeni plot grabitje dhe ndytësi. Farizé i verbët! Mâ parë pastro nga brenda goten dhe pjatën që edhe nga jashtë ata të bahen të pastra.

« Mjerë ju, skribë e farizej hipokritë, sepse ju jeni si vorre t'bardha prej jashtë që i duken njerzve të bukra, por prej mbrendë ata janë mbushë me eshtna t'deknish dhe çdo lloj kalbsinet.

« Mjerë ju skribë e farizej hipokritë, që ndërtoni vorret e profetve e zbukuroni përkujtimoret e të drejtëve tuej thanë : Po të ishim në ditët e etënve tonë, ne nuk do të kishim kênë bashkfajtorë me ta për gjakun e profetve.

« Qé pra, ju dishmoni kundër jush se ju jeni fmijët e atyne që vranë profetet. Mbushni pra kupën e etënve tuej. Ju, gjarpnij, rracë neperkash, si do t’i pshtoni dënimit t'Ferrit? E pra, Un kam me ju çue profetë, dijetarë dhe skribë e nga kta ju keni me i mbytë e kryqzue, keni me i rrahë me kamxhik në sinagogat tueja dhe keni me i persekutue prej nji qyteti në tjetrin. Kshtû që mbi ju të derdhet gjaku i të gjithë të drejtve që âsht derdhë n'botë, prej gjakut të Abelit të drejtë e deri te gjaku i Zakarisë, birit të Barakisë, të cillin e keni vra mes tempullit dhe elterit. » (sh'Mateu 23:13-35)

Dhe kjo idolatri sakrilegje shtyu kyt popull në krimin mâ të madh që mund të egzistojë : vrasjen e vetë Shelbuesit të njerzimit.

Me daten 14 të muajit të Nisanit (Prillit), populli çifut i mbledhun para Poncit Pilat, i nxitun prej prêtënve të tij, kërkonte me britma të mëdha vdekjen e të Premtuemit :

- Kryqzojeni, kryqzojeni -, bërtitshin ata. - Por çfarë të keqet ka bâ -, pvete Ponci Pilat ? « Dhe çifutët iu përgjigjen : Na kena nji ligj dhe simbas ktij ligji Ai duhet me dekë » (sh'Gjoni 19:7)

Atherë çifutët, në emën të ligjit të tyne dhe të interesave rracjale dhe kombtare, të cillat i vêjnë mbi interesat shpirtnore, kërkojnë Gjakun e Atij që iu premtue si Bekim dhe Shëlbim.

E KRISHTI, Shênjë kontradiktet dhe Gur Pengimit, i nâltsuem e i ngritun mbi kohë e hapsinë, me krahët e hapuna në Kryq, do të ndajë kyt popull në dysh : ata, që në personen e Apostujve, kanë me kênë instrumenta të lavdishme të Mshirës së Zotit në themelimin dhe përhapjen e Kishës shêjte Katolike, dhe të tjerët, që në personen e skribve dhe farizejve, kanë me kênë instrumentet e Drejtsisë së Zotit në Mbretninë e satanit, në përpjekjet e tija diabolike me shkatrrue Kishen shêjte Katolike dhe mallkue shpirtnat.

Populli çifut, që refuzoi KRISHTIN Zot, qysh prej 2000 vjetësh, si Kaini mbas vrasjes së vllaut të tij Abelit, sillet nëpër botë si dishmi e gjallë e krimit të tij. Ashtu si Kainit, vetë Zoti i ka vue nji shênjë dallimit ktij populli, që vazhdon me refuzue KRISHTIN Zot e Mbret, arsyen egzistencjale të vetë ktij kombi teologjik, në mnyrë që kërkush mos të hakmerret kundër tij :

« Dhe Kaini i tha Hyjit : Ligsija jème âsht aq e madhe saqë nuk meriton falje. E n'kyt ditë, Ju po m'nxirrni jashtë prej ksaj toket dhe kam me kênë i mshehun prej Ftyrës Tuej; kam me kênë nji vagabond dhe nji i arratisun mbi dhé e kush ka me m'gjetë, ka me m'vra.

« Dhe Hyji iu përgjigj : Jo, nuk ka me kênë ashtû por kundër atij që ka me vra Kainin, kam me u hakmarrë shtatëfish. Dhe Hyji vuni nji shênjë mbi Kainin, në mnyrë që aj që ta gjente mos ta vriste » (Gjeneza 4:13-15)

Prandaj lufta racjale e popullit rebel dhe eksterminimi i tyne, ashtû si pretendojnë disa grupe ekstremiste naziste, nuk âsht zg'jidhja e problemit çifut dhe kundërshton dashtninë kristjane që na urdhnon me dashtë edhe anmikun për hatër të Zotit. Selija Shêjte gjithmonë âsht mundue me e ruejtë kyt popull prej hakmarrjeve poullore të kombeve të ndryshëm, që nuk kanë mungue g'jatë 2 mijëvjeçarit të fundit.

Megjithaté, kjo sjellje kristjane nuk e ka pengue Kishen shejte Katolike me u mbrojtë prej urrejtjes çifute që mjerisht âsht reale dhe vepron vazhdimisht në gjirin e ktij populli. Katolikët i dojnë edhe leprozët por kjo dashtni kristjane nuk i ndalon ata me i izolue kta të sëmurë për me u mbrojtë prej infektimit; katolikët dojnë edhe kriminelët, në kuptimin e lutjeve që ata bajnë për konvertimin dhe korrigjimin e sjelljes së tyne, por kjo nuk i pengon ata me i burgos e biles edhe me i dhanë dënimin kapital, simbas ligjeve të vendit, për me mbrojtë shoqninë dhe rendin publik. Por, ashtû siç ka urdhnue gjithmonë Selia Shejtë, Katolikët nuk duhen me luftue kurrë çifutët mbi baza racjale :

« Kisha Katolike e ka pasë gjithmonë zakon me u lutë për popullin çifut, që ishte dikur depozituesi i Premtimeve Hyjnore deri në kohën e JEZU-KRISHTIT, pavarsisht verbnisë së ktij kombi. Për mâ tepër, ajo âsht lutë n'mnyrë t'posaçme për arsye të ktij verbimit. E nxitun prej dashtnisë kristjane, Selia e Shêjtë e ka mbrojtë kyt popull prej akuzave të padrejta, dhe ashtû si i dënon të gjitha urrejtjet dhe anmiqsitë mes popujve, ashtû Ajo ka dënue edhe urrejtjen kundër popullit që dikur kje zg'jedhë prej vetë Zotit, urrejtje që sod njihet me emnin e antisemitizmit. » (Dekret i Kongregacjonit për Mbrojtjen e Fesë, 25 Mars 1928)

« Deri në kohen e JEZU-KRISHTIT, çifutët kanë kênë, me t'vërtetë, "Populli i Zotit"; tuej lindë prej races së Abrahamit, JEZU-KRISHTI e ka kunorzue dhe konsakrue kyt popull me shêjtnine e Vet... I zgjedhun prej Zotit, në fillim, për nji misjon të mrekullueshëm, populli i Talmudit nuk e ka kuptue ose nuk ka dashtë me e kuptue se zgjedhja e tij kjé nji hîr hyjnuer dhe jo nji e drejte që i takonte, e aq ma pak nji kontratë.

« Na bajmë tonen nji deklaratë që z. Gougenot-des-Mousseaux ka vue në krye të librit të tij "Çifuti, judaízmi dhe judaizími i popullit te Krishtêne", për me evitue çdo interpretim të gabuem të mendimit të tij : Me përjashtim të ndonji emními të veçantë që mund të ndryshojë kuptimin, çifuti për ne nuk âsht nji pasardhës çfardo i rracës së Judës, por njiri i "ortodoksisë" farizaike, besniku i traditave anti-shoqnuere dhe barbare të Talmudit. Me emnin çifut, na nënkuptojme vetëm sektarin puro të Talmudit.

« Çifuti ka hjedhë poshtë, tash sa kohë, ligjin e Moizit, ashtu si ka refuzue Unjillin. Por nuk âsht në Bibël që aj mbështet fenë dhe ligjin e tij, por në Talmud, të cillin mundena me e përkufizue si kodin e urrejtjes mâ të eger, mâ dinak dhe mâ t'pamshirshëm. Talmudi në krahasim me Unjillin âsht si Ferri me Parrizin, si satani me Zotin tonë JEZU-KRISHTIN.

« Ajo që sod quhet antisemitizëm, në të vërtetë âsht lufta kundër çifutve, ambicjeve të tyne me dominue njerzimin dhe mjeteve që ata perdorin për me ndërtue kyt perandorí universale. » (Monsinjor Henri Delassus, "Çâshtja çifute", 1911, faqe 8)

Dënimi kapital mâ i tmerrshëm e mâ i turpshëm që populli çifut, si i tanë, ia kërkoi me britma të mëdha nji autoritari pagan, siç ishte Ponci Pilat, kundër Shelbuesit të pafajshëm, nuk do të vononte me tërhjekë mbi kyt komb të mjerë mallkimin e drejtë të Hyjit.

« Keni me kênë prralla dhe tallja e tanë popujve n'mesin e t'cillve Hyji ka me ju çue » (Deuteronomi XXVIII, 37)

« Dhe i gjithë populli u përgjigj : 'Gjaku i Tij raftë mbi ne dhe mbi fmijtë tonë' » (Sh'Mateu 27:25)

Don Meinvielle citon Don Joseph Lehmann, hebré i konvertuem, i cilli në librin « L'entrée des israélites dans la société française », faqe 3, përshkruen disa fyemje që ky popull, si i tânë, ka vuejtë g'jatë shekujve e jo vetëm në periudhën naziste :

Mbas shkatrrimit të Tempullit të Jeruzalemit, çifutnit shiteshin si bagtitë në ankand. Ata e kishin shitë të Drejtin për 30 denarë [monedhë e vjetër romake e frange], kurse në panairin e Terebintit, në fushen e Mambresë, janë mbrritë me u shitë 30 hebrej për 1 denarë.
G'jatë shekujve ishte e ndalueme për çifutnit me shkue me kjâ në rrënojat e Jeruzalemit.
Çifutnit ishin të përjashtuem prej rangut shoqnuer, për me pague përjashtimin që ata i kishin bâ KRISHTIT Zot, tuej E konsiderue si leproz që duhej shmangë prej të gjithve.
Në Tuluzë (Francë), Beziers e vende të tjera, të Premten e Madhe, ishte e detyrueshme me i ra nji shuplakë publikisht nji përfaqsuesi të komunitetit hebraik.
Çifutnit duheshin me vue hyllin e verdhë mbi gjoks ose mbi kapele për me u dallue prej të tjerve.
Hebrejt duheshin me jetue në geto ose lagje të pasoçme vetëm për tà.
Në disa qytete ishte e detyrueshme për hebrejt me pague deri ajrin që thithshin; në Augsburg, ata pagushin 1 florin në orë [monedhë e vjetër e përdorun në Francë dhe vende tjera], kurse në Bremen, 1 dukat në ditë [monedhë e vjetër ari] .
Ishte e ndalueme për hebrejt me u dukë në publik prej të Dieles së Larit e deri në Diten e Pashkve.
Në Puy, Francë, mosmarveshjet mes dy hebrejve paraqiteshin para fmijve të korit të Kishës për zgjidhje, në mnyrë që pafajsia ekstreme e gjykatsve të zbulonte ligsinë ekstreme të çifutve.
Në Gjermani dhe në Zvicër, hebrejt i varshin afër nji qenit, për tallje, sepse qeni âsht simbol i besniknisë.
Çdo nënpunës publik kishte lejen me përdorë epitete turpnuese kundër hebrejve. 
Në disa qytete, çdo mbrâmje, me ramjen e borisë, hebrejtë nxirreshin jashtë qytetit.
Hebrejt ishin të ndaluem me ecë në shetitoret publike. Në disa qytete të Gjermanisë vendosej ky njoftim : Hymje e ndalueme për qejtë dhe hebrejtë.
Çifutnit duheshin me pague nji taksë për me hye në qytet.


Kahali dhe Organizimi i Kehíllave


            Në librin e saj « Waters flowing eastward – The War against the Kingship of Christ » (1931) (Ujët që rrjedhin drejt Lindjes – Lufta kundër Mbretnisë së KRISHTIT », të revizuem dhe të botuem prej At Denis Fahey, C.S.S.P., B.A., D.Ph., D.D, Profesor i Filozofisë dhe Historisë Kishtare, autorja Leslie Fry shkruen kshtû mbi organizmin e popullit çifut mbas shpërndamjes së tyne nëpër botë, si pasojë e shkatrrimit të Tempullit të Jeruzalemit :

« Tuej studjue historinë e kombit çifut, kujdes i veçantë duhet ti nepet komunitetit hebraik [i njohun me emnin Kehílla]... Ky urdhën socjal i veçantë, përg'jatë 20 shekujve, ka vue shêjen e tij të pashlyeme në sejcillin prej pjestarve të tij në të katër anët e globit. I pashkatrruem prej presjonit të jashtëm, ky urdhën ka administrue çâshtjet e tija simbas ligjeve të veta arbitrare, shpesh herë në kundërshtim dhe në dâm të qeverive të vendev pritse. Autoriteti i udhëhjeksve judaikë e ka zanafillen në kohen e marrjes së 10 Urdhnimeve prej Moisit në Malin e Sinait, autoritet që mâ vonë, në kohen e Perandorit romak Augustus, u zgjerue edhe te klasa meshtarake erudite por e paskrupullt hebreje mbi nji popull çifut përgjithsisht injorant dhe supersticjoz. N'at periudhë, kur dy sekte rivale, Saduçenët dhe Farizejt, luftojshin njêni-tjetrin, u formuen disa grupe apo klube politike (të njoftun me emnin 'Imburah') të cillat nën masken fetare mshehshin qëllimet grabitse të nji klike.

« Kto klube nuk vonuen me shfrytzue situaten e vështirë në vend. Mbas pak vitesh, g'jatë rrethimit të Jeruzalemit prej Perandorit romak Vespazian, tuej tradhtue çâshtjen kombtare hebraike, ata fituen simpatinë e pushtuesit romak dhe u ngarkuen me administrimin e Palestinës. Për mâ tepër, me grabitjen e Jeruzalemit, shkatrrimin e Tempullit dhe vdekjen e drejtuesve patriotë, populli i thjeshtë e pa vedin krejtsisht të varun, në çâshtje fetare dhe civile, prej ktyne grupeve apo shoqnive të vetë-formueme të të ditunve, që zotnojshin sekretet e meshtarisë së dikurshme judaike dhe kopje të Librave Shêjte. Tuej interpretue, ndryshue dhe shtue rregullat dhe ritualet që përmbaheshin në kto libra, dhe nëpërmjet nji sistemi spiunazhi dhe eliminimi fizik, udhëhjeksit e rinj vendosen nji kontroll strikt mbi jetën e përditshme të bashkombsave të tyne. Kshtû, tuej futë nën kontroll popullin hebré me anen e autoriteteve romake, kjo klikë vendosi me lehtsí ligjet e veta mbi 10 Urdhnimet e Hyjit dhe themeloi nji qeveri, kontrolli i së cillës mbi popullin ishte absolut. Kjo qeveri qysh n'at kohë e deri sod njifet me emnin 'Kahal'.

« Shpërndamja e hebrejve mbas vjetit 135 A.D., në vend që me shkatrrue Kahal-in e forcoi até edhe mâ tepër, tuej bâ që aj të krijohej në nji formë të re dhe mâ t'qëndrueshme. Kudo ku u vendosen, emigrantat çifutë themeluen komunitete të ndame nën drejtimin e vllaznive dhe i qëndruen besnik principeve të Talmudit, mbi të cilin do flas  mâ poshtë. Çdo komunitet kishte përfaqsuesit, rabijtë (mësuesit) dhe sinagogat e veta : pra ishte nji 'kahal' në miniaturë. Qëllimet e ndryshme të ktyne komuniteteve ishin gjithmonë të lidhuna me ato të drejtuesve herbej prej të cillëve varej edhe egzistenca e tyne.

« N'kjoft se mâ parë klika drejtuese kishte fillue me eliminue edhe rracen e vet, mâ vonë ajo e pa se ishte mâ e leverdisshme me i përdor njerzit e vet në formimin e organizatave dhe shfrytzimin e popujve jo-çifutë n'nji shkallë mâ të naltë. Për rrjedhojë, numri i vllaznive u shtue me lindjen e sindikatave ku hebrejt kishin përfaqsuesit e tyne. Me fuqizue kontrollin e saj dhe me mbrojtë interesat e përgjithshme çifute, ajo krijoi dhe perfeksjonoi nji rrjet spiunazhit që e mban edhe sod.

« Për me mbrojtë çâshtjet çifute, klika çoi agjentët e vet në komisarjatet e policisë, dhe kur paraqitej mundsija, ata i bajshin dhurata punëdhânsve. Agjentë të tjerë u çuen në dyert e dyqaneve, hoteleve, qëndrave të biznesit, gjykatave, e biles edhe në banesat private të qeveritarve. Kto agjenta të mirë-trajnuem kishin sejcili fushen e vet të specializimit me mbulue policinë, eksportin, importin, kursin e ndrrimit të parave, furnizimet qeveritare, gjykatat, etj.

« Detyra e agjentëve të caktuem në gjykata ishte me kênë vazhdimisht në dijeni të proçeseve ose zyrtarëve atje, me takue personat që bijshin paditë dhe, kur ishte e mujtun, me caktue shumen e parave që paditsit duheshin me pague me marrë nji gjykim të favorshëm. Kur kjo shumë pranohej me u pague prej paditsve, agjentat hebrej ndërmerrshin të gjitha hapat e nevojshme dhe bajshin të mujtun marrjen e vendimit gjyqsor të dishiruem prej paditsve, vendim që shpesh ishte kundër drejtsisë. Megjithkté, detyra e parë e agjentave hebrej ishte marrja në shënim e të gjitha gabimeve dhe parregullsive që ndodhshin në gjykatë dhe e të gjitha skandaleve që delshin g'jatë proçeseve gjyqsore. Kto shënime raportoheshin në bazë dhe shkruheshin me kujdes në dosjet e 'Kahal'-it, të cillat nesër mund të përdoreshin kundër çdo personi që mund të luftonte interesat çifute. Prandaj edhe forca e 'Kahal'it bazohej kryesisht në tri burime : në nji informacion t'nji niveli superior, në korruptimin dhe në kërcënimin.

« Asht e lehtë me u kuptue arsyet e përqëndrimit të tregtisë në duert e hebrejve, kudo që ata janë vendosë me shumicë. N'kjoft se në njênen anë, hebreu âsht skllav i 'Kahal'-it, nga ana tjetër, nënshtrimi i tij shpërblehet me mbështetjen që aj merr prej 'Kahal'-it kundër konkurruesve jo-çifutë. Kshtû, aj mundet me besue në ndihmen e menjihershme të vllâznisë së tij, e biles edhe të tânë organizatës, kundër cillitdo gojími (jo-çifuti). » (faqet 9-11)

Msimet e sinagogës nxiten edhe mâ shumë kyt luftë kundër jo-çifutve, sidomos me doktrinën rraciste të Talmudit dhe Shulkan Aruk-ut, që âsht nji përmbledhje në 4 volume e Talmudit, e finalizueme prej rabinit Jozef Caro, në shekullin e 17-të. Shpirti i urrejtjes dhe i përbuzjes i Shulkan Aruk-ut, që mson se të gjithë jo-çifutët janë kafshë që duhen zhdeshë prej çka kanë, në dobi të çifutve, ka kalue nga nji brezni në tjetrin. Drejtuesit hebrej të 50 viteve të fundit - libri prej ku âsht marrë ky informacioni âsht shkrue në vjetin 1931 - konfirmojnë autoritetin e Shulkan Aruk-ut dhe blasfeminë e madhe të popullit hebré, si i tanë, tuej ndryshue e korruptue ligjin e Hyjit në mbështetje të pasioneve dhe zhvillimeve shoqnore e historike :

« Shulkan Aruk-u nuk âsht libri që na kena zg'jedhë si udhërrfyes, por âsht libri që na âsht caktue si udhërrfyes, dashje pa dashje, me forcen e zhvillimeve historike. Ky libër, ashtu siç âsht edhe sod, ... ishte libri që iu përshtat mâ mirë shpirtit të popullit hebré, kushteve dhe nevojave të tija, në ato breza që e pranuen si ligj të detyrueshëm për ta dhe pasardhsit e tyne. Po të deklarojshim se ky nuk âsht ligji jonë, do të gënjejshim. Ky libër âsht ligji jonë, i mbajtun në nji formë të mshehun, aq sa ishte e mujtun, g'jatë Mesjetës, ashtû si âsht edhe Talmudi, me até formë që mori në ditët e fundit të botës së vjetër, ashtû si âsht edhe Bibla, me at formë që mori në kohen kur hebrejt jetojshin si nji komb në vendin e vet. Kto tri libra janë vetëm tri arritje në rrugen e nji zhvillimi të vetëm të shpirtit të popullit çifut. » (E citueme prej replikës së Asher Ginzberg-ut kundër Rabinit Lolli, në vjetin 1897).

« Komuniteti çifut, që jetonte në mesin e nji popullsie jo-çifute, për suksesin e tij varej nga dy gjâna : në nënshtrimin absolut të pjestarve dhe në mshehtsinë e veprimtarisë së tyne. Kahali i mshèhte aktivitetet e tija nën masken e fesë judaike, megjithaté, si në çdo organizatë sekrete, edhe aty pati tradhti dhe renegatë. Për pasojë, Kahali u detyrue me e mbshtjellë vedin në mister dhe 'misticizëm', edhe prej vetë antarve të vet. Shumëllojshmënia e ligjeve rituale, kodi civil voluminoz, udhëzimet sekrete të vllâznive, etj., krijuen aq konfuzion saqë nji jo-çifut që mund ti fuste në dorë kto dokumenta nuk do të merrte vesht shka ishte thelbsore dhe shka jo. Skema e përgjithshme e funksionimit të Kahalit, që ka kênë në veprimtari qysh në shekullin e dytë A.D., vazhdon me kênë në fuqi edhe sod.


« Përbâsit e saj bazë janë :

a. Kshilli i të ditunve ose geronsija, me president nji patriark. Funksionet e tija janë thjesht formale : aj përfaqson hebrejtë në takimet zyrtare me qeveritë e huaja, vepron si zëdhânës i tyne kur ata dishirojnë me rritë simpatinë publike në favorin e tyne dhe shërben me mbulue egzistencën e qeverisë sekrete, mbi të cillën nuk ka përgjegjsi direkte.

b. Gjykata ose bet-din.

c. Vllâznitë çifute. (kehillat)

« Bet-din zgjidh të tâna proçeset gjyqsore dhe divergjencat që mund të lindin midis çifuteve dhe midis pjestarve të Kahalit. Egziston në të gjitha lokalitetet ku janë të vendosun çifutët, kujdeset për nevojat e tyne tregtare dhe thotë fjalen e fundit mbi të gjitha çâshtjet, si civile ashtû edhe ato të besimit judaik. Vetëm ajo ka kompetencen me interpretue ligjet shpirtnore të Talmudit.

« Vllâznitë çifute kanë ruejtë g'jatë shekujve karakterin tipik të qeverive sekrete, të maskueme nën formen e sinagogave dhe shkollave. Jeta e popullit nuk ka ndryshue shumë, nga nji brez në tjetrin; ata janë gjithmonë e gjithkund instrumenta në duert e klikës sunduese; asaj i paguajnë, në mnyrë indirekte, taksa të randa dhe në shkëmbim marrin prej saj ndihmë me shfytzue vendin që i pret. » (Leslie Fry, «  Waters flowing eastward – The War against the Kingship of Christ », 1931, faqet 11-15)

Pra, Talmudi âsht pushteti legjislativ i hebrejve, Kahali, pushteti gjyqsor që kontrollon të gjitha kehillat dhe Bet-Dini, pushteti egzekutiv.

Misteri që rrethon aktet e Kahalit mbahet me skrupulozitet të madh dhe mjerë aj që mundohet me e zbulue. Jacob Brafmann, ish-rabin, e pati guximin por hupi jeten në përpjekje me zbulue sekertin e Kahalit. Simbas Hugo Wast, sekreti i Kahalit âsht ky : Nuk âsht e nevojshme nji shpatë me pushtue boten, nji libër mjafton : aj âsht Talmudi. Me anen e shpirtit talmudik, judaizmi mundohet me shtypë Krishtënimin, bastjonin e vetëm të vërtetë që pengon dominimin judaik të botës. (H. Wast, op. cit., p. 72)

Katër janë pasjonet bazë që mbajnë gjallë shpirtin talmudik :

nji ambicje e pamasë me dominue boten.
nji lakmí e pangîme me zotnue tâna pasunitë e jo-çifutve.
nji urrejtje kundër jo-çifutve e kryesisht kundër katolikve.
urrejtja kundër JEZU-KRISHTIT, Zotit tonë.

Për me i knaqë kto katër pasjone duhet me futë në dorë pasuninë e botës, nëpërmjet së cillës hebrejt mendojnë se munden gjithshka. Nëpërmjet arit, sinagoga shpreson me zotnue gjithshka dhe me i kthye jo-çifutnit në skllevën. Por me mbrritë aty duhet mâ parë me korruptue të krishtenët, tuej ndezë në tà dashtninë për qejfe, për luks e për vetvedi. Tuej kenë se bosi i vetëm i arit në botë âsht judaizmi, mbasi katolikët të korruptohen (simbas planit të Kahalit), për me plotsue dashtninë për qejfe, luks e vetvedi, ata do të shkojnë të çifuti me marrë paret e nevojshme e kshtû kanë me u bâ skllevnit e tij.

Qé pra edhe denimi i drejtë i të Madhit Zot që na len nën udhëhjekjen e sinagogës së satanit në ndëshkim për korruptimin tonë që sod âsht si nji det, si nji oqean i frikshëm ndytsijet e imoralitetit që mbshtjell tanë globin. Kush ka me mujtë me dalë mbi kyt llom që na ka mbulue e biles me fluturue mbi té pa e ndeshë ? Vetëm aj që seriozisht ka me iu kushtue e konsakrue përjetsisht Virgjinës së Papërlyeme, tuej ndjekë me kambngulje urdhnat e kshillat e saja, sepse mbi Mbretneshen e Universit as djalli i mallkuem e as sinagoga e degjenerueme nuk kanë pasë e nuk kanë me pasë kurrë asnji lloj pushtetit.

A vazhdon egzistenca e Kahalit edhe në ditët tona ? Pa asnji dyshim që po.

Në numrin 566 të t'përjavshmes së komunitetit hebraik të Francës, « Actualité juive », të datës 28 Maj 1998, flitet në detaje mbi kahalin dhe bet-dinin në katër faqe. Ndër të tjera, rabini Ouziel Amar shpjegon randsinë e kërkimit të ndihmës pranë gjyqeve rabinike në ngatrresat mes dy hebrejve. Simbas talmudit, âsht e ndalueme që kto ngatrresa t'i paraqiten gjyqeve civile (faqe 2,3) por ata duhet t'i drejtohen bet-dinve.

Ku gjindet sod Kahali i Madh që drejton të gjitha kahalet e vendeve të ndryshme ku jetojnë hebrejtë? Nuk dihet me siguri. Simbas shkrimeve të Henry Fordit, deri në vitet 20', qendra ka kênë New Yorku, kurse mbas 1948, disa mendojnë se ajo âsht zhvendosë në Jeruzalem.

Shkrimtari i njoftun francez, Léon de Poncins, shkruen kshtû mbi Kahalin :

« Nuk ka dyshim se çifutnit kanë nji organizatë shumë të disiplinueme. Asht pothuajse e pamujtun për nji jo-çifut me penetrue sekretet e saja, por manifestimet e jashtme diftojnë për nji autoritet dhe fuqi sekrete të pamohueshme. » ('Les Forces Secrètes de la Révolution', éd. Bossard, Paris 1928, p. 254.)

Gustavo Martinez Zuviria, Drejtor i Bibliotekës Nacjonale Argjentinase dhe Ministër i Drejtsisë e Edukimit Publik, në 1954, në nji libër të shkruem mbi Kahalin shprehet se

« Qeveria e mbrendshme e popullit hebré âsht nji prej atyne pak problemeve që janë të vështira me u zgjidhë. Nuk ka mister tjetër të mbajtun aq sekret... Qeveria e popullit çifut âsht me të vërtetë nji shoqni sekrete. Dhe si në çdo shoqni sekrete ka fillestarë që nuk mbrrijnë kurrë në rangjet e nalta. Kshtû edhe në judaizëm ka rrethpremë vullnet-mirë që injorojnë kushtetuten dhe biles vetë egzistencën e Kahalit, pra të autoritetit që drejton në hije çifutët. » (H. WAST, 'El Kahal', editorial Aldecoa, Burgos 1954, p. 24)


Doktrina talmudike


« Në kohen e Zotit tonë JEZU-KRISHTIT, Talmudi nuk ishte shkrue endé, por shpirti i tij frymzote qysh atherë doktorët e Izraelit. » (At Lagrange O.P., "L'Evangile de Jésus-Christ", p. 463)

Asht aj shpirt mendjemadhsijet dhe përbuzjet i hebrejve, n'sajë të zg'jedhjes së tyne dikur prej Zotit, që shkaktoi opoziten e kombeve jo-çifute para ardhjes së KRISHTIT. Dhe Talmudi e ka organizue kyt mendjemadhsí të tmerrshme dhe përbuzje sistematike qysh atherë e deri më sod. Talmudi përfaqson kodifikimin e rezistencës kundër Mbretnisë së KRISHTIT ZOT dhe Kabala moderne reflekton opoziten kundër Meshtarisë së KRISHTIT Mbret. Kjo kabalë ("doktrinë mistike") moderne çifute âsht baza e panteizmit të Masonerisë, teozofisë dhe shoqnive të tjera okulte që luftojnë të gjitha Mbretninë socjale të KRISHTIT në botë.

Mgr. Landrieux, Ipeshkvi i Dizhonit, (Francë), në vepren e tij të shkëlqyeme "L'Histoire et les Histores dans la Bible" shkruen se Talmudi âsht nji deformim sistematik i Biblës dhe se krenarija e rracës me idenë e sundimit universal egzaltohet aty deri në çmenduni. Për talmudistin vetëm rraca çifute përban njerzimin kurse jo-çifutnit nuk janë njerëz por kafshë që nuk kanë të drejta. Ligjet morale që rregullojnë mardhânjet e ndërsjellta mes njerzve, 10 Urdhnimet, nuk aplikohen ndaj jo-çifuteve, mbasi ato konsiderohen kafshë. Kto ligje janë ekskluzivisht për hebrejtë. Në lidhje me kombet jo-çifute, çdo gjâ lejohet : grabitja, mashtrimi, rrêna, vrasja, etj. Kur Talmudi u njoft prej kombeve jo-çifute, veçanarisht në shekullin e 16-të, në sajë të shpikjes së shtypshkronjës, nji indinjim aq i madh shpërtheu në të gjithë botën katolike saqë nji Asamblé e Përgjithshme Hebraike e vjetit 1631 urdhnoi që pjesët fyese në talmud mos të shtypeshin në botimet e ardhshme, por në vend të tyne të vêhej nji rrumbullak (O), shênjë që do ti tregonte rabijve dhe msuesve të shkollave çifute se bahej fjalë për pjesë fyese që duheshin msue vetëm gojarisht, për me evitue që "të ditunit" mes gojímve t'i kuptojshin. (Ish-rabini Drach, "L'Harmonie entre l'Eglise et la Synagogue", volumi I, faqe 168)

Shkrimtari aktivist hebré Bernard Lazar, në vepren e tij "L'antisémitisme" (1849) shpjegon influencen e prrallave dhe urrejtjes talmudike mbi mentalitetin e rracës çifute :

« Pa Ligjin, pa Izraelin që e mban até, bota nuk do të egzistonte mâ dhe Zoti nuk do ta ruante mâ prej shkatrrimit. Bota ka me njoftë lumninë vetëm atherë kur ti nënshtrohet ktij ligji, pra sundimit të hebrejve. Si rrjedhojë, populli çifut âsht i zgjedhun prej Zotit me kênë ruejtsi i dishirave të tija. Populli çifut âsht i vetmi që ka nënshkue nji pakt me Zotin... Kur gjarpni tentoi Even, thotë Talmudi, aj e infektoi até me helmin e tij. Kur Izraeli mori Ligjin në Malin Sinai, me anen e Moisit, rraca çifute u pastrue prej ktij infeksioni, kurse kombet tjera mbesin të infektueme. Izraeli âsht biri veçanarisht i dashtun i mâ t'Naltit, i vetmi popull që ka të drejten e dashtnisë, dashamirësisë dhe mbrojtjes së tij. Njerzit e kombeve të tjera janë në sytë e tij inferiorë ndaj hebrejve dhe âsht vetëm në sajë të nji tolerimi që kto kombe kanë nji pjesë në bujarinë hyjnore, sepse vetëm shpirtnat e hebrejve vijnë prej njerzve të parë. Pasunitë që u janë dhanë kombeve të tjera në fakt i përkasin Izraelit... Ky besim në destinen e tyne dhe t'kênunit objekt i nji zgjedhjeje të veçantë rriti tmerrsisht krenarinë çifute... Rezutati ishte shikimi me përçmim i jo-hebrejve... Hebrejt erdhen në mesin e kombeve jo-çifute jo si miq por si pushtues. Ata kjênë si nji kope që ishte lanë e mbyllun n'vathë për nji kohë të g'jatë. Kur rrethimi râ, ata u vërsulen në fushen që kishin përpara. Në fakt, ata nuk ishin luftëtarë, për vetë faktin e numrit të tyne të vogël, por ata mbrriten me bâ nji pushtim për të cilin ata ishin vërtetë t'armatosun : pushtimin ekonomik, për të cillin ata ishin përgaditë vite me rradhë. » (Op. cit., pp. 9, 223; Fahey, "The Kingship of CHRIST and the Conversion of the Jewish Nation", faqe 87)

Simbas ish-rabinit dhe doktorit të Sinagogës moderne Paul Drach, ekspert i doktrinës talmudike, i cilli ma vonë u konvertue në Katoliçizëm, shpjegon se Talmudi (që don me thanë doktrina, msimi, dhe që ndahet në tekstin, "Mishna", dhe komentin e tij rabinik, "Gemara") përfaqson bazen e madhe doktrinale hebraike; aj âsht kodi i plotë fetar dhe civil i Sinagogës moderne. "Gemara" ndahet në Komentin rabinik të Jeruzalemit (i shkruem rreth shekullit III AD dhe përgjithsisht i dalun jashtë përdorimit) dhe në Komentin rabinik të Babilonisë (i shkruem rreth shekullit V AD dhe i përdorun deri n'kohët tona). Nën emnin Talmud, sod në boten çifute, pranohet autoriteti i tekstit "Mishna" dhe komentit rabinik të Babilonisë.

Vetëm në "Gemara" gjinden s'pakut 100 vende ku lexohen fyemjet dhe blasfemat mâ të tmerrshme kundër Zotit tonë JEZU-KRISHTIT, Zojës Bekueme dhe Fesë shêjte Katolike në përgjithsí. Dhe ky Talmud i mallkuem âsht baza e përditshme fetare-civile e pjesës mâ të madhe të hebrejve të sotëm që me financat e tyne të fuqishme kontrollojnë të gjitha qeveritë e vendeve prendimore dhe vendeve të tjera në Azi, Afrikë, etj.

Simbas Enciklopedisë Hebraike, volumi 12, edhe sod pjesa ma e madhe e çifutve respekton Taludin si autoritetin suprem të fesë së reformueme hebraike.

Në Enciklopedinë Hebraike të vjetit 1905 lexojmë :

« Me shkatrrimin e Tempullit (70 AD), Saduçenët (nji prej sekteve të njoftuna çifute të kohës) u zhduken bashkë me té tuej lanë Farizejt (sekti tjetër dominues në Izreal, pjestarët e të cilit përbajshin Sanhedrinin - Gjyqin Suprem Hebraik), t'cillët morën në dorë kontrollin e të gjitha çâshtjeve çifute (fetare dhe civile). Pra jeta çifute u kontrollue prej Farizejve (t'cillët Zoti jonë JEZU-KRISHTI i quejti hipokritë dhe vorre të bardha të mbushuna me çdo lloj kalbsinet) dhe e gjithë historia hebraike u shkrue simbas kandvështrimit farizaik. Nji traditë e ré zëvendsoi traditen e vjetër meshtarake (Abot 1:1) dhe âsht farizaízmi aj që formoi karakterin e judaizmit, jetën dhe mendimin e çifutve në vitet e mavonshme. »

Simbas Elizabeth Dilling, "The Jewish Religion: Its Influence Today", Rabini Louis Finklestein u zg'jodh në 1937 prej Kehíllave (komuniteteve çifute) të botës si njêni prej 120 hebrejve mâ të respektuem që përfaqson mâ mirë "llampen e judaizmit" në botë. Në librin e tij dy-volumësh "The Pharisees", rabini Finklestein shprehet :

« Farizaizmi u shndrrue në talmudizëm por shpirti i farizejve të vjetër mbijeton i pandryshuem. Kur çifuti studjon Talmudin, n'fakt aj âsht tuej përsëritë argumentat e përdoruna në akademitë palestineze. Farizaizmi i vjetër âsht përhapë prej Palestinës në Babiloní, prej Babilonisë në Afriken e Veriut, Itali, Spanjë, Francë, Gjermani, e prej aty në Poloni, Rusi dhe në përgjithsi në Evropen lindore. »

Në librin mbi historinë e hebrejve, po Rabini Finklestein shkruen :

« Autoriteti i Talmudit rrjedh prej pozicjonit të mbajtun prej akademive të dikurshme farizaike. Msuesit e ktyne akademive u konsideruen pasardhësit e denjë të Sanhedrinit të vjetër. Në kohen e sotme, hebrejt nuk kanë nji autoritet qëndror të gjallë t'krahasuem me Sanhedrinët  e dikurshëm apo akademitë e mâvonshme. Prandaj, çdo vendim që lidhet me fenë judaike duhet të bazohet në Talmud, përmbledhja finale e doktrinës së ktyne autoriteteve në kohen e tyne të egzistencës. » ("The Jews — Their History, Culture, and Religion ", Vol. 4, p. 1332, Jewish Publication Society of America, 1949)

Hebreu Eliphas Levi, profesor francez i magjisë, thotë se Talmudi âsht vepra bazë e magjisë së çdo llojit. (Eliphas “Histoire de la magie”, Paris, 1860)

Monsinjor Landrieux, në vepren e mâ nalt përmendun, citon organin e shtypit çifut "L'Univers Israelite" (1887) ku shkruhet :

« Për dymijë vjet, Talmudi ka kênë dhe vazhdon me kênë nji objekt venerimi dhe kodi fetar për fmijët e Izraelit. Gjithashtu, simbas Arshivave hebraike, superjoriteti absolut i Talmudit mbi Biblen e Moisit duhet me u njoftë prej të gjithve (sic). » (Fahey, "The Kingship of CHRIST and the Conversion of the Jewish Nation", faqe 92)

Atherë âsht e kjartë pse Kisha shêjte Katolike, mbretnit dhe perandorët e krishtênë e kanë dënue gjithmonë Talmudin e rabijve si vepër diabolike dhe subversive.

Në Fjalorin Apologjetik të Fesë Katolike ("Dictionnaire Apologétique de la Foi Catholique"), kolonat 1691-1694, nepet nji listë e g'jatë dekretesh papale që dënojnë Talmudin dhe formimin talmudik.

Në vjetin 553 A.D., Perandori Justinjan ndaloi përhapjen e librave të Talmudit në të gjithë Perandorinë Romake. (Corp. Juris. can. VII Decretal, lib V, Tit. IV, cap. 1)

Rodkinson (emni i vërtetë Levi Frumkin, çifut), i cilli përktheu pjesërisht Talmudin për herë të parë në anglisht në vjetin 1903, versjon i kontrolluem prej rabinit Isaac M. Wise, "Atit të Judaizmit të reformuem", nep nji listë të pjesshme Papësh e mbretnish që kanë urdhnue djeg'jen publike të Talmudit në turren e druve :

* Vjeti 1244, Paris, Mbreti Luisi IX;
* Vjeti 1244, Rome, Papa Inoçenti IV;
* Vjeti 1248, Paris, Kardinali Odo;
* Vjeti 1299, Paris, Mbreti Filipi i Drejtë;
* Vjeti 1309, Paris, Mbreti Filipi i Drejtë;
* Vjeti 1322, Rome, Papa Gjoni XXII;
* Vjeti 1553, Rome, Barcelona, Venice, Romagna, Urbino, Pesar, Papa Julius III;
* Vjeti 1554, Ancona, Ferrara, Mantua, Padua, Candia, Ravenna, ku u dogjen me qinda  mija kopje;
* Vjeti 1557, Poloni, ku u dogjen kopje të talmudit mbas akuzave kundër çifutëve se ata përdorshin gjakun e fmijve të krishtênë në ceremonitë e tyne rituale;
* Vjeti 1558, Rome, Kardinal Ghislieri, Papa i ardhshëm sh'Piu V.

Në Bullën “Impia Judeorum Perfidia" (Tradhtia e çifutve t'pabesë), Papa Inoçenti IV dënon fallsitetin dhe aktet e turpshme të çifuteve që tmerrojnë ata që i ndig'jojnë. Në të njêjten Bullë, Papa urdhnon që Talmudi dhe librat e tjerë hebraikë, të cillat i nxisin çifutët drejt çdo të keqeje të mundshme, të digjen publikisht. (Pope Innocent IV. PP., Bull “Impia Judaeorum perfidia” of 9th May 1244. Caroli Cocquelines. Same Bullarium, same edition, Vol. HI, Page I, Page 298; Idem)

Simbas êtënve dominikanë Richard O.P. dhe Guiraud O.P. në encyclopedinë e tyne "Bibliothèque sacrée" (1825), volumi XXIII, faqe 357, "Mishna" âsht e shkueme n'nji hebraishte rabinike të pastër por me nji stil aq konçiz saqë âsht e vështirë me e kuptue n'kjoft se nuk dihet se për çfarë bahet fjalë. "Gemara" âsht e shkrueme n'nji gjuhë kaldjane të tmerrshme (g'juha e folun në Babiloni n'kohen e egzilit të hebrejve atje), të cillen pak çifutë e kuptojnë.

Talmudi âsht i ndamë në 6 pjesë (seder), ku çdo pjesë ndahet në disa artikuj (maseshet) dhe ku çdo artikull ndahet në disa kapituj (perakin).

Të shofim tashti disa herezi, blasféma, gabime, ândrra qesharake, fabula e absurditete të Talmudit, të marruna nga Enciklopedia e êtënve eruditë dominikanë të nâltpërmendun, për me bindë lexuesin pse ky libër âsht dënue, aq sa me u djegë publikisht, jo vetëm prej Kishës Katolike por edhe prej autoriteteve drejtuese të popujve liridashës. Në shembujt e mâposhtëm, kur të përmendet êmnin Zot nënkuptohet zoti e çifutëve të sotëm talmudistë (pra, djalli) që nuk âsht Zoti i vërtetë, mbasi judeo-talmudistat mohojnë hyjninë e Zotit tonë JEZU-KRISHTIT.

- Zoti harxhon 3 orët e para të ditës me lexue ligjin mozaik dhe se kur Moizi mbrriti në qiell e gjeti zotin tuej vue thekset mbi tekstin e Shkrimeve Shêjte. (seder 2, maseshet 1, 14)
- Zoti thotë përditë lutje shumë të devoçme në g'juj. (seder 1, mas. 1, 1; seder 2, mas. 8, 5)
- Herë mbas heret zoti shkon në nji vend të paditun me kjâ mkatet e njerzve dhe mekênse hebrejt e kanë bâ me derdhë shumë lot, aj i nxorri jashtë prej Jeruzalemit dhe djegu Tempullin. (seder 2, 4; seder 1, 7)
- Zoti i urdhnoi hebrejt me bâ çdo orë nji sakrificë shpaguese në riparim të gabimit që zoti ka bâ tuej i hjekë driten hanës për me ia dhanë diellit. (seder 4, mas. 6, 1)
- Zoti për me u çlodhë prej lodhjeve shpirtnore, g'jatë orëve të fundit të ditës luen me nji peshk të madh të quejtun levia'an. (seder 2, mas. 1, 14; seder 4, mas. 8)
- Mbasi disa rabinj kishin replikue (diskutue ashpër) me Rabinin Eliezer, zoti vendosi në favor të ktij të fundit, gjâ që i inatosi aq shumë rabijtë e tjerë saqë kta mallkuen zotin. Por zoti, n'mshirë të tyne, u mjaftue vetëm me nji qeshje për irritimin e tyne tuej thanë : Fmijtë e mij m'kanë mundë. (seder 4, mas. 2, 7)
- Nji rabin dinak, n'momentin e dekës, iu lut djallit, të cilin e kishte shërbye gjithmonë, me e çue s'pakut para dyerve të parrizit; kur djalli e çoi atje, rabini u hodh mbrendë në parriz dhe u betue për emnin e zotit të gjallë se nuk do të dilte mâ prej andej. Mos me e shkelë betimin, zoti e la rabinin përgjithmonë në parajsë. Kshtû rabini ia hodhi djallit dhe zotit. (Sixte de Sienne, lib. 2, Biblioth. sanct.)

- Mbreti David nuk ka mkatnue kur ka râ në adulter. (seder 2, mas. 1, 5)
- Rabini âsht i padênjë me mbajtë emnin që ka n'kjoft se nuk hakmerret kundër anmikut të tij dhe n'kjoft se nuk e urren até deri në vdekje. (seder 5, mas. 1, 2)
- Ata që nuk i binden ligjit mkatnojnë mâ pak sesa ata që nuk i binden kshillave të rabijve dhe kta të fundit meritojnë vdekjen. (seder 4, mas. 4, 10)
- N'kjoft se dikush dënohet me vdekje prej pjesës mâ të madhe të gjyqtarve, atherë aj duhet dënue, por n'kjoft se të gjithë gjyqtarët e dënojnë atherë aj meriton me u falë. (seder 4, mas. 17)
- Kur gjejmë diçka që i takon tjetrit âsht e lejueme me e mbajtë até n'kjoft se aj që e ka humbë nuk shpreson me e gjetë mâ. (seder 4, mas. 2, 5)

- Hebrejt nuk duhen me i bâ asnji të keqe jo-çifutve por duhen me përdorë tâna  mnyrat e mundshme me mbytë të krishtênët. (seder 4, mas. 8, 2)
- N'kjoft se nji çifut vret nji tjetër çifut tuej kujtue se ka vra nji të krishtênë, atherë ky çifut duhet falë. (seder 4, mas. 4 dhe 9)
- Mekênse mbretnija e të krishtênve âsht me e keqe sesa ajo e pagajve, âsht nji krim mâ i lehtë me shërbye pagajt sesa të krishtênët. (seder 2, mas. 5, 5)
- Kishat e të krishtênve janë shpi idolatrijet dhe se hebrejt e kanë për detyrim me i shkatrrue. (seder 2, mas. 1, 2)
- Unjilli i të krishtênve, i cili do të duhej me u quejtë vetëm i korruptuem dhe kriminel, âsht nji libër që meriton zjermin dhe se çifuti i bindet zotit kur e djeg Unjillin. (seder 2, mas. 1, 2)
- Kur shpirti ka mkatnue me trupin e parë ku âsht vendosë, Zoti e çon, për dënim, në nji trup të dytë; n'kjoft se shpirti mkatnon me trupin e dytë, Zoti e çon në nji trup të tretë dhe n'kjoft se shpirti vazhdon me mkatnue në trupin e tretë, Zot e hedh në Ferr. Prandaj shpirti i Abelit ka kalue ne shpiritn e Sethit dhe ai i Sethit në até të Moisit. (seder 4, mas. 2)

- Shpirtnat e injorantve nuk kanë me rimarrë trupat e tyne në diten e Rinjalljes së përgjithshme.
- Dy rabij kishin fuqinë me krijue 2 viça të premten e çdo javet dhe kto dy viça ishin ushqimi i tyne. (seder 4, mas. 4, 2)
- Cillido çifut që ka me hangër 3 herë në diten e Shabatit ka me fitue në boten tjetër jeten e përjetshme. (seder 2, mas. 1, 6)
- Ushqimi që hajnë hebrejt, për me kênë të pëlqyeshëm para Zotit, duhet hangër në numër tek. (seder 4, mas. 3, 2)
- Me u lutë me ftyren e kthyeme nga jugu merr dijen kurse, nga veriu, pasunitë. (seder 4, mas. 3, 2)
- Kushdo që ka kalue nën barkun e deves, ose midis dy devesh ose midis dy femnash nuk ka me mujtë me msue talmudin. (seder 3, 10, 2)
- Aj që nuk pranon dhe dënon urdhnimet e Talmudit nuk pranon dhe dënon vetë zotin në Talmud. (Revs. Richard, Giraud O.P., "Bibliothèque sacrée...", volumi XXIII, faqet 357-360)

Rev. Auguste Rohling (1839-1931), religjioz gjerman i shekullit t'kaluem, profesor në Universitetin e Pragës, doktor erudit dhe dijetar i përsosun i hebraishtes, përktheu pjesë prej talmudit në nji libër të përkthyem në frëngjisht me titullin "Le juif selon le Talmud" dhe ofroi 10,000 franga për cillindo që do të gjente vetëm nji gabim në përkthimin e tij. Ky përkthim u ribotue në shumë revista e libra në Europë megjithë sulmet e ndryshme dhe të ashpra kundër personës së tij prej komuniteteve çifute, por asnji hebre nuk e kundërshtoi kurrë saktsinë e përkthimit të religjiozit gjerman.

Qé ktû mâ poshtë disa pjesë prej veprës erudite të Rev. Rohling, e cilla demaskon Talmudin, librin "par excellence" të ekskluzivitetit, të separatizmit dhe të urrejtjes universale jo vetëm kundër Fesë shêjte Katolike dhe sekteve të tjera fallso por edhe kundër të gjithë popujve të familjes njerzore, kundër pasunive dhe kundër vetë egzistencës së tyne sociale dhe nacionale (Rohling). Gjithashtu, në disa pjesë, msohet nji doktrinë aq e ngjashme me até islame, saqë nuk mund të mos mendohet se të dyja kto doktrina, në substancë, janë pjellë e mendjeve judaike talmudiste, pavarsisht divergjencave aksidentale :

- Bibla âsht ujë, Mishna âsht vênë kurse Gemara âsht nji vênë aromatike. (Maseeh  Sopharim, 13 b.)
- Ai që përbuz fjalët e rabijve meriton vdekjen. (Mas. Chag, Gol. 10b.)
- Duhet me ditë se fjalët e rabijve janë mâ të kândshme se fjalët e profetve. (Midras Misie, Fol. 1)
- Fjalët e rabijve janë fjalët e zotit të gjallë. (Bochai ad Pent, Fol. 201, Cab. 4.)
- Rabijtë kanë sovranitetin mbi zotin. (Mas. 5, Madkatan, 16)
- Gjithshka që rabijtë thojnë mbi tokë âsht nji ligj për zotin. (Mas. Rosch-Hasha)
- Ai që studjon talmudin nuk ka me râ kurrë në nevojë sepse ka me msue artin e mashtrimit. (Mas. 19. Sota 216)
- N'kjoft se çifuti kalon prej urdhnimeve dhe doktrinave të talmudit te ato të Bibles, aj nuk ka me pasë mâ lumni. (Trait. chag. Fol. 10-b.)
- N'kjoft se hebrejt ndjekin talmudin, ata kanë me hangër ndërkohë që jo-çifutët punojnë; përndryshej ata kanë me punue vetë. (Mas. Beras chot 35l-b)

- Aj që lexon Biblen pa Mishnën dhe Gemarën âsht i ngjashëm me até që nuk ka Zot. (Sepher, Safare Zedeq. Fol. 9)
- Shpirtnat e çifutve janë pjesë të zotit, të substancës së zotit, ashtû si djali âsht prej substancës së atit. (Mas. Sela 262a)
- Të gjithë jo-çifutët shkojnë në Ferr. (T. Sepher Zerov Hamor, Fol. 27 b et Bachai, 34;
Masmia Jesua, Fol. 19, Col. 4.)
- Çifutët do të kênë mbretninë toksore mbi boten mbarë. (Perus Hea-misma,  Ad Mas. Sah. 1 c.)
- Të gjithë popujt do të shërbejnë hebrejt dhe të gjitha mbretnitë do ti nënshtrohen atyne. (Sanhédrin,  Fol. 88 b & Kethuboth, Fol. 111b)
- Zot ka matë token dhe i ka lanë jo-çifutët në duart e çifutve. (Baba Quammma, Fol. 37b.)
- Jo-çifutët janë krijue me shërbye çifutët ditë e natë. Zoti i bani në formë njerzish në nder të hebrejve sepse nuk ka hije që nji princ të shërbehet prej nji kafshe me katër kambë. (Sepher Nedrash Talpoth. Edicioni i Varshavës i vjetit 1875, faqe 225.)

- Të mirat e jo-çifutve janë gjana pa zot; ata i përkasin çifutit të parë që u kalon afër. (Pfefferkorn. Dissert. Philos,  p. 11.)
- Nji fmi i Noesë (jo-çifut) që i vjedh hebreut kjoft edhe mâ pak se pesë qindarka duhet egzekutue me vdekje. (Jebammoth, Fol. 47 b)
- Por âsht mâ se e lejueme për nji hebre me vjedh nji jo-çifut. (Babattez,  Fol. 111 b)
- N'kjoft se çifuti ka nji proçes gjyqsor kundër nji jo-çifuti, atherë (Talmudi urdhnon gjyqtarin çifut) ju do të bani me fitue vllanë tuej dhe do ti thoni jo-çifutit se kshtû e don ligji jonë. (Mas. Baba Gamma, Fol. 113 a.)
- Aj hebre që ka me i dhanë jo-çifutit gjanë e humbun prej ktij të fundit nuk ka me gjetë hir para Zotit, sepse tuej veprue kshtû aj forcon pushtetin e jo-çifutve. (Sanhédrin, Fol. 76 b)
- Zoti ka urdhnue me praktikue dhanjen me interes (fajdet) kundrejt jo-çifutve, sepse ne duhet tu bajmë keq, edhe kur na nevojiten. N'kjoft se nji gojim ka nevojë për pare, çifuti do të dijë si me e mashtrue me mjeshtri. Aj do ti shtojë interes kamator (interes mbi interes), derisa shuma të jetë aq e madhe saqë gojimi të mos ketë mundsi me e pague pa shitë sendet e tija ose çifuti t'fillojë nji proçes gjyqsor dhe me ndihmen e gjyqtarit t'fitojë të drejten me i marrë pasuninë gojimit. (Seph. Mizv., Fol. 73.4.)

- Tre çifutë bashkë mjaftojnë me zgjidhë kompatriotët e tyne prej çdo betimit. (T. Rosch-Haschana.)
- Hebreu i famshëm Frank thotë se pa Kabalen âsht e pamujtun me shpjegue tekstet e shumta të Mishnës dhe Talmudit. Kabala  mson kshtû :
- Çifuti pra âsht zoti i gjallë, zoti i mishnuem; aj âsht njiri qiellor Adam Kadmon. Njerzit tjerë janë toksorë , të nji rrace inferjore. Ata jetojnë vetëm për me shërbye çifutët. Ata janë vetëm kafshë. (Ad Pent., Fol. 97-3)
- Simbas Shqiponjës së Sinagogës [Rabinit të njoftun Maimonides], shpirtnat e trupave qiellorë janë engjëj të mirë, prandej edhe trupat qiellorë kanë arsye dhe fakultetin me njoftë dhe me kuptue. (Maimonid. More 2,5, f. 61; gjithashtu Bechai mbi librin e Pentatukut, f. 9)
- Por engjujt nuk kuptojnë as g'juhen sirjane e as g'juhen kaldjane prandej nuk duhet me u paraqitë asnji kërkesë në kto dy g'juhë. (Tr. Schabb., f. 12, 2 et Tos.)
- Kjo injorancë e engjujve ofron edhe nji tjetër avantazh sepse hebrejt kanë nji lutje të jashtëzakonshme që rrecitojnë në kaldaisht, në mnyrë që përsosmënija e ksaj lutjeje mos të bajë engjujt xheloz. (Tr. Berach. f. 3, 1. Tos.)
- Zoti krijoi djajtë të Premten mbrama në muzg, e mbasi po fillote Shabàti, nuk pati kohë me u krijue trupa e tesha me veshë. (Jalk. Chad., f. 107, n. 27)

- Njeni prej themeluesve të judaizmit talmudist mujte, me anen e magjisë, me formue nji njiri, mbasi kishte mbytë nji tjetër mâ parë. (Tr. Sanhedrin, f. 65, 2, dhe Tr. Megilla, f. 7, 2.)
- Rabini, çdo natë, krijote nji viç tri vjeçar, n'bashkëpunim me nji rabin tjetër, dhe e hajshin s'bashkut. (Tr. Sahedrin, ibid.)
- Rabini Eliezer i bate aq magjí nji fushet, saqë ajo mbushej me kunguj. (Tr. Sanh. f. 68, 1.)
- Rabini Jannai dijte me shndrrue ujin në hagrep; nji ditë, aj shndrroi nji grue në gomaricë dhe shkoi me té në treg. (Tr. Sanh., f. 67, 2 dhe Tr. Soph. f. 13)
- Simbas talmudistave edhe Patriarku Abraham paska bâ magji dhe ia paska msue edhe të tjerve; aj paska pasë në qafë nji gur, virtytet e të cilit sherojshin të sëmuetit. (Tr. Baba, b. f. 16,2) [Në mnyrë të ngjashme, muslimanët pretendojnë se kur prekun gurin e zi, në Kabah-në e Mekës, mkatet iu fàlkan : edhe në kyt shembull shifet afrimiteti i madh midis talmudit dhe kuranit]
- Por edhe  rabijtë talmudistë mbajshin nji gur me anen e t'cillit ia kthejshin jetën gjâsë së dekun; kshtû, nji herë, nj rabin kputi kryet e nji gjarpni me dhambê; mandej e preku gjarpnin me gurin e tij dhe aj erdhi prapë në jetë. Po ky rabin prekte me gurin e vet edhe zogj t'cofun e të ngurtsuem si krypa, e zogjtë vijshin në jetë dhe fluturojshin. (Tr. Baba, b. f. 74, 2)

Në 1842, n'nji fjalim të mbajtun në nder të ditës së parë të vitit judaik, rabini Fabius prej Lionit (Lyon) të Francës shpallte haptazi se feja judaike ishte mbi besimet e tjera (sic) sepse ajo nuk kishte mistere dhe ishte veç dritë e arsye. Dritë e arsye ? N'kjoft se shembujt e mâsipërm nuk na kanë bindë mbi t'kundërten e saj që rabini pretendon, qé edhe disa shembuj të tjerë :

- Mbasi zoti pat mbledhë tanë pluhnin e botës, aj formoi nji masë prej të cillës nxori njirin. Por ky ishte njiri me dy ftyra, që zoti e kputi në dysh dhe formoi Adamin dhe Even. Adami ishte aq i madh saqë i ndeshte kryet në qiell. Kur u shtrinte, kryet i mbrrite te skaji i botës në Lindje kurse kâmbët, në skajin e Perëndimit. Zoti i bani atij nji baxhë nëpërmjet të cilës ai mujtë me pa boten, prej nji cepit në tjetrin. (Tr. Sanh., f. 38, 2 dhe Tr. Chagiga, f. 12, 1)
- Por kur Adami mkatnoi, zoti e bani të vogël, si njerzit e zakonshëm. (ibid) 
- Hebrejt që dezertojnë fenë judaike, mbas vdekjes çohen në kafshë ose në bimë e mandej në ferr, ku vuejnë dënimin afro 12 muej. [edhe për muslimanët ferri islamik nuk âsht i përjetshëm sepse ata pretendojnë se shkojnë të tanë në parriz : parrizin mitologjik islamik.] Mbas dënimit, shpirtnat e tyne krijohen për t'dyten herë dhe, për me u përmirsue, çohen në sende, kafshë, pagaj dhe në hebrej. Kyt transmigrim zoti e ka lejue në mnyrë që të tanë hebrejt të shkojnë në parriz. (Seph. Emek. Hamel., f. 16, 1 dhe Seph. Abod. Hak. II, 48, 2; dhe Nischm, chaijm, f. 163, 2)

- Në Parriz, simbas Talmudit, të drejtit hanë mishin e ruejtun të femnës së Leviatanit; gjithashtu u serviret mishi i nji viçi të egër, aq të shndoshë, sepse aj han përditë barin e 100 maleve. Ata hanë edhe nji zog të madh dhe nji pjatë me mish pàte shumë të yndyrshëm. Për pije, ata pinë nji vênë të përsosun, të ruejtun qysh prej ditës së 6 të Krijimit. (Tr. Sanh.)
- Vetëm të drejtit, pra vetëm çifutët, hyjnë në Parriz, kurse të tjerët shkojnë të gjithë në ferr. (Tr. Chagiga, f. 15, 1; dhe Erub., 19, 1) [Parrizi judeo-talmudist, âshtu si parrizi islamik, âsht nji parriz sensual dhe rracjal, sepse edhe muslimanët msojnë se vetëm ata shkojnë në parriz kurse të tjerët shkojnë në ferr.]

- Aj që i bjen shuplakë nji hebreut, asht si me i râ shuplakë vetë Hyjit. Prandaj n'kjoft se nji jo-hebré i bjen shuplakë nji hebreut, jo-hebreu meriton vdekjen. (Tr. Sanhedrin, f. 58, 2)
- Mos të kishte pasë hebrej, nuk do të kishte asnji bekim mbi tokë, as shí e as diell. (Bechai mbi Pentatukun, p. 34, f. 153, 3)
- Asht e lejueme me i mashtrue jo-çifutnit. (Tr. Baba, b. f. 123, 1 dhe Tr. Megilla, f. 13, 2) [Të njêjten gjâ msojnë edhe muslimanët në doktrinën e tyne xhihadiste kundër jo-islamikve].

- Çdo çifut duhet me shfaros heretikun që ka braktisë judaizmin. (Rohling, « Le juif selon le talmud », page 196). [E njêjta doktrinë msohet edhe prej islamit.]
- « Heretikët, tradhëtarët dhe apostatët duhen hjedhë në nji pus ku mos të mundet me i nxjerrë kërkush. » (Abhodah Zarah 26 b)
- « Ma i miri prej jo-çifuteve meriton me u vra. » (Abhodah Zarah 26 b Tosephoth)
- « Shíje jeten e t'krishtênit e vraje até, sepse ky akt âsht po aq i pëlqyeshëm para Zotit, sa ofrimi i tamjanit. » (Sepher Or Israël ; 177 b).



Mbi Mesinë judaik talmudist (Antikrishtin)


            Kur të vijë mesija, aj ka me u dhanë çifutve fronin mbretnor dhe të gjithë popujt e tjerë kanë me i shërbye, e të tana kombet e tjera kanë me iu nënshtrue. (Tr. Schab., f. 120, 1 dhe Tr. Sanh. f. 88, 2, 99, 1)
- Atherë, çdo çifut ka me pasë 2800 skllevën dhe 310 botë nën sundim. (Jalk. Schim., f. 56, 4 dhe Bechai, loc cit., f. 168, etc)
- Por mesija nuk ka me ardhë përderisa të egzistojë mbretnija e neveritshme dhe mizerabël e popujve jo-çifutë. (Polemik, etc., p.19)
- N'kjoft se Izraeli âsht i dijtun, aj do të bajë të mujtun që dominuesit e popujve të tjerë të hidhen poshtë prej troneve dominuese, në mnyrë që dominimi i ktyne popujve të realizohet vetëm prej hebrejve. (Ibid) [Rrximi i monarkive evropjane kjé nji zbatim i përpiktë i ktij urdhni talmudik.]
- Deri atherë sa çifutnit mos të jenë bâ dominuesit e qyteteve ku ata strehohen, ata duhen me thanë : shkretim, mjerim ! (Polemik, etc., p. 18-19)



Mbi imoralitetin talmudik


            Në Talmud egzistojnë edhe shumë pasazhe jashtzakonisht imorale dhe të turpshme, që konsiderohen të lejueshme prej autoritetit rabinik, por që në të vërtetë janë krime të randa imoralitetit, simbas ligjeve morale të Kishës shêjte Katolike dhe që âsht e pamujtun me i përshkrue në detaje pa u skuqë dhe pa fye ndërgjegjet e ndershme dhe të pastra.

Simbas Talmudit, hebrejt munden me krye çdo vepër të turpshme imorale me jo-çifutët, pa asnji repekt apo diferencë për gjininë apo moshen. Ashtû si dhe në doktrinën islamike, gruaja çifute kur e shef burrin e saj tuej u sjellë n'kyt mnyrë aq të turpshme, kjoft edhe në shpinë e vet, ajo nuk ka të drejtë me i thanë asnji fjalë. Simbas Talmudit, grueja çifute nuk âsht asgjâ e burri çifut mundet me u sjellë me té si të dojë; ose mâ mirë, grueja çifute, simbas talmudit t'mallkuem, âsht si mishi që blehet në thertore, apo si peshku që blehet në dyqanin e peshkut, që mundet me u hangër i zimë, i pjekun ose i fërguem. Simbas Talmudit, në lutjet publike në sinagogë duhen me kênë 10 hebrej meshkuj. N'kjoft se janë vetëm 9 meshkuj e 1 miljon femna, asambleja nuk âsht e plotë dhe prezenca e zotit mungon, sepse femna nuk âsht asgjâ. (Tr. Megilla, 23, 2 dhe Drach, Harmonie, 2, 335. Paris, 1844)

Simbas Talmudit, lejohet edhe ajo që quhet martesë e përkohshme. Kshtû, nji herë Rabijtë Rab dhe Nachmann kishin shpallë lajmin se kërkojshin nuse vetëm për disa ditë. (Tr. Joma, 18, 2). Kjo gjâ tejet e turpshme msohet edhe në islam dhe njihet me emnin « Nikah-al-Muta » (martesa e qejfit) dhe normalisht zg'jat 3 ditë. (Sahih al Bukhari, Vol. 7, p.36; Sheikh al-Khudary, "Nur al-Yaqin", p. 207; Musa al-Musawi, "The Shi’ites and the Reformation", p. 108; Ibn Kathir, "Al-Bidaya Wa al-Nihaya", vol. 8, p. 300; etj.)


Epilog


Në mbyllje të ktij shkrimi âsht e nevojshme me nxjerrë disa konkluzjone :

1. Populli çifut, destina e t'cillit ishte me na prue Shelbuesin, u 'përplas' me 'Gurin Pengues' dhe u nda në dy pjesë : nji pjesë e vogël e tij njohu dhe pranoi JEZU-KRISHTIN si Shelbuesin e premtuem prej profetve dhe formoi rrânjen dhe trungun e Ullinit, që âsht Kisha shêjte Katolike; pjesa tjetër, që kje edhe pjesa ma e madhe kombit çifut, nuk e pranoi Shelbuesin dhe mbi té ra Gjaku i KRISHTIT Zot, si nji mallkim, dhe e ktheu kyt pjesë të kombit në anmikun mâ djallzuer e mâ të paskrupullt të Mbretnisë së KRISHTIT Mbret e të Kishës Katolike. Kjo luftë ka me vazhdue deri në fundin e botës, ashtû si profetizon profeti Daniel, 600 vjet para ardhjes së Mesisë, kohë kur, s'fundmit, ka me ndodhë edhe konvertimi i çifutve, ashtû si mson edhe vetë sh'Pali. Sh'Agustini na mson se simbas nji tradite të mirënjohun, në ditët e fundme të botës, para Gjykimit Final, profeti Elia ka me i shpjegue ligjin çifutve t'asaj kohe dhe ka me i ndihmue me kuptue dhe pranue JEZU-KRISHTIN, Birin e Zotit, si Mesinë e vërtetë (De Civitate Dei, Lib. XX, sect. XXIX.). Konvertimi i ardhshëm i çifutve shihet edhe të profecija e profetit Ozéja :

« Fmijët e Izraelit kanë me ndejë g'jatë shumë ditëve pa mbret, pa princ, pa sakrifica e pa elter. E mbas ksaj kohet, fmijët e Izrealit kanë me u kthye dhe kanë me kërkue Zotin, Hyjin e tyne dhe Davidin, mbretin e tyne. Dhe ata kanë me iu nënshtrue Zotit dhe mirësisë së Tij në ditët e fundit të botës. » (III, 4, 5).

Mbi konvertimin e çifutve në fundin e botës flet në detaje edhe sh'Pali në letren e tij drejtue Romakve (11:11-33), ku ndër të tjera shkruen se nji pjesë e çifutve u rrxuen në mnyrë që jo-çifutët t'mujshin me u shelbye nëpërmjet Pasionit, Vdekjes dhe Rinjalljes së Zotit tonë JEZU-KRISHTIT. (Fahey, «The Kingship of Christ and the Conversion of the Jews Nation »  pages 103-105)

2. Judaizmi i soçëm talmudik âsht nji anmik i deklaruem dhe aktiv i të gjithë popujve në përgjithsí dhe i Krishtênve në veçantí. Aj luen rolin e Ishamelit që persekutonte Izakun; të Ezausë që kërkonte me vra Jakobin dhe të Kainit që vrau Abelin. Sh'Pali, në letren e parë drejtue Thesalonve, shkruen se « Çifutnit janë anmiqtë e të gjithë njerzve » (2:15-16) [Bahet fjalë për çifutnit që nuk njohin dhe luftojnë Mesinë, Zotin tonë JEZU-KRISHTIN.]

« Çifutët vranë Zotin JEZUS dhe profetët e na kanë persekutue edhe né. Ata nuk i pëlqejnë Zotit dhe janë anmiq të të gjithë njerzve. Ata na ndalojnë me u predikue kombeve jo-çifute në mnyrë që kto kombe mos të shëlbohen." (Prej Letrës së parë të sh'Palit Apostull drejtue Thesalonve, 2:15-16)

Kjo âsht nji shprehje e tmerrshme dhe shumë e rândsishme, shkruen don Menvielle, sepse çifutët nuk janë thjesht anmiq lokalë, anmiq gjakut apo interesit; ata janë anmiq teologjikë, që don me thanë se kjo anmiqsi âsht e lejueme prej vetë Zotit. Çifutnit n'kjoft se janë çifutë që besojnë në judaizëm, pra të pakonvertuem sinqerisht në Katoliçizëm, edhe sikur mos të dojnë, ata do të përpiqen me gënjeshtra me bâ keq, me eliminue dhe korruptue të Krishtênët, me i marrë pasuninë dhe me i nënshtrue si skllevën të mjerë. Ata përmbushin kshtû nji funksion teologjik, ashtû si dhe djalli, bijtë e të cilit ata janë simbas vetë fjalëve të Shelbuesit tonë JEZU-KRISHTIT :

« Ju jeni bijët e djallit e ju doni me plotsue dishirat e atit tuej; aj kjé vrasës qysh në fillim e nuk qëndroi në të vërtetën, sepse nuk ka të vërtetë në té; kur thotë rrêna aj flet prej vetvedit sepse ai âsht rrenacak dhe ati i rrênave. » (sh'Gjoni 8:44)

3. Mekênse çifutnit janë anmiq teologjikë, kjo anmiqsi âsht universale, e pashmangshme dhe e tmershme. Universale, sepse ajo duhet me u shtri në të tanë popujt; ne shohim se atje ku shkon Krishtênimi atje shkojnë edhe çifutnit dhe ky fakt âsht i pashmangshëm sepse âsht teologjik. Krishtënimi dhe judaizmi duhen me u takue gjithkund, pa u pajtue dhe pa u përzie te njêni-tjetri. Ata përfaqsojnë në histori luftën e përjetshme të luçiferrit kundër Zotit, të êrrsinës kundër dritës, të mishit kundër shpirtit. Anmiqsi e tmerrshme sepse ajo âsht teologjike. Në çifutin egziston nji mister korrupsjonit mson ati i Kishës sh'Jeronimi dhe sh'Justini, prandaj nuk duhet me i xanë besë. Çifuti ban keq pa e xjerrë doren. Çifutnit veprojnë mbrapa skenave pohon ish-kryeministri anglez, hebreu Dizraeli. Në kyt mnyrë ata veçse vazhdojnë me u sjellë ashtû si dikur me KRISHTIN Zot : ata përgaditen kundër Tij komplotin sekret por kjenë jo-çifutnit ata që e zbatuen kyt komplot në praktikë. E kshtû, vazhdon shpjegimin don Menvielle, veprimtarija judaike mbi botën kryhet nën hijen e konçileve sekrete dhe qeveritarët publike që duken se drejtojnë popujt janë vetëm disa kuklla të manovrueme prej bijve të krimit.


Egzistojnë dy histori : historija zyrtare, gënjeshtare, që na msohet – ad usum delphini – dhe historija sekrete, ku gjinden arsyet e vërteta të ngjarjeve, nji histori e turpshme.”(Honoré de Balzac, antar i sektit martinist, “Le illusioni perdute”, Milano, 1981, Club. p. 711)

Qeveritë e ktij shekulli nuk mbajnë lidhje vetëm me qeveritë, perandorët, mbretnit dhe ministrat por edhe me shoqnitë sekrete, elementat e të cillave duhen pasë në konsideratë, sepse në momentin e fundit munden me prishë çdo marrëveshje dhe gjinden gjithkund; ata kanë në rradhët e tyne njerëz të paskrupullt që shtyjnë në vrasje, dhe, n'kjoft se âsht e nevojshme, munden me provokue masakra” (Benjamin Dizraeli)

Mbas qeverisë së dukshme mbretnon nji qeveri e padukshme që nuk ka asnji besnikní kundrejt popullit dhe nuk njef asnji përgjegjsí ndaj tij. Eleminimi i ksaj qeverije të padukshme, shkatrrimi i lidhjeve kriminele që bashkojnë çâshtjet e korruptueme me politiken, që âsht edhe ajo e korruptueme, âsht detyra e njirit të shtetit.” (Theodore Roosevelt, i cituem prej Dieter Rüggeberg : « Geheimpolitik », p. 75)

4. Qysh prej kohës kur KRISHTI u kryqzue në Malin e Kalvarit, për dashtni dhe shëlbimin e tanë njerzve, bota âsht nën influencen e dy forcave krejtsisht të kundërta : forcës çifute dhe forcës Katolike. Në shoqninë e sotme, në të gjitha manifestimet e jetës, nuk mundet me pasë veçse dy pole tërhjekse, dy mnyra thelbsore veprimit : até të Katolikut dhe até të hebreut. Gjithçka që nuk âsht me KRISHTIN dhe për KRISHTIN âsht në mbështetje të judaizmit. Nga kjo rrjedh se çkrishtênimi i botës ecë me të njêjtin hap me hebraizímin e saj. E pse nuk munden me egzistue veçse kto dy pole ? Sepse kjo âsht Vullnesa e Zotit : Hyji ka nda botën mes Izakut dhe Ishmaelit, mes Jakobit dhe Ezausë, mes Kainit dhe Abelit, mes KRISHTIT dhe Antikrishtit. Të gjitha forcat njerzore duhen me iu afrue njênit front ose tjetrit. Prandaj edhe popujt jo-çifutë nuk kanë veçse dy zgjidhje : ose me u Kristjanizue ose me u hebraizue; ose me marrë pjesë në Ullinin e Kishës Katolike ose në vreshten sterile të judaizmit; ose me kênë bijtë e Sarah-s së lirë ose bijtë e Agarit skllave.

Popujt joçifutë n'kjoft se dojnë me kênë të lirë dhe të lavdishëm nuk kanë zgjidhje tjetër veçse me hi në Kishen shêjte Katolike, si vepruen dikur kombet e fuqishme të krishtêna të Mesjetës, që përgaditën shêjtnit dhe herojt, ndërtuen katedralet, edukuen popujt në rrugen e shêjtënve, thuren bukurinë e koralit gregorian dhe freskot e Angjelikos dhe të Gjotos, e që naltsuen inteligjencën me Përmbledhjen Teologjike të Dotorit Engjëllor, sh'Tom Akuinatit.

N'kjoft se popujt jo-çifutë, tuej përbuzë kyt lavdi dhe tuej e quejtë obskurantiste dhe të errët, dojnë me kênë të mëdhenj me madhninë sensuale të Babilonisë, ata munden me kênë, por kanë me kênë si shërbtorë e skllevën të judaizmit.

E tuej konsultue historinë, mbi të cillën historjani dhe ekonomisti gjerman Werner Sombart jep prova të sakta, shohim se lavdia kaq e përfolun e kapitalizmit amerikan dhe anglez nuk âsht gjâ tjetër veçse nji krijesë judaike, madhnija sensuale e pakrahasueshme e t'cillës mbahet n'kambë prej punës së miljona katolikve në shërbim të nji grushti çifutësh.

5. E vetmja mbrojtje e popujve jo-çifutë, për mos me râ në skllavninë judaike, âsht praktika e nji jete të devoçme Kristjane, sepse vetëm KRISHTI âsht shelbimi i njirit. Prandej edhe kombet katolike të Mesjetës nuk ràne nën influencën judaike, e cilla, n'ato shekuj, u përpoq me tana mnyrat me skllavnue popujt katolikë por pa ia arritë qëllimit.

No comments: